Pam Wijnberg |
Nerina von Mayer |
Debussy se Petit Suite wat uit
vier verskillende komposisies bestaan, verdien veral vermelding. Elke stuk
beeld ‘n spesifieke toneel uit en is meesterlik hanteer deur die drie
kunstenaars. In die eerste stuk, En
Bateau, word golwe deur vloeiende begeleiding en lang legato note in die
melodie uitgebeeld. Die uitstekende hantering van die eggo-tegniek, sowel as
die tipe “vraag-en-antwoord” gedeelte tussen die twee fluite, verdien ook
vermelding.
One of the highlights of the evening
was the performance of J S Bach’s Concerto in D min, where the
accompanying piano forms the basis for the flutes – excellently presenting
Bach’s counterpoint style. The musical rapport between the musicians,
outstanding technique, perfect intonation, breath control and variation in
dynamic levels, all contributed to an exceptional performance.
‘n Verfrissende insluiting in die
program was Ravel se vyf kort komposisies naamlik Ma Mere L’Oye, “Mother
Goos Suite”, Pavane de la Belle au bois dormant, Laideronette en Le
Jardin Feerique, wat deur Albie van Schalkwyk
en Nerina von Mayer vir twee fluite, piccolo, gong en klavier verwerk is. Hierdie
komposisies wat op Sleeping Beauty se storie gebasseer is, is met
deurentydse variasies in die gebruik van instrumente, dinamiese vlakke, verskillende
temas en tempos, uitsonderlik uitgevoer.
After a well-earned standing ovation
for such an enjoyable evening, the audience was treated to the sprightly Polka
from Shostakovich’s Five Pieces for two violins and piano, as encore.
The cold May evening was forgotten in
the warm atmosphere of exceptional music performed by VIVIAMO per L’ARTE’s three
talented musicians.
As Ayers rightly said: “The true beauty of music is that it connects people…..
Nina du Toit
No comments:
Post a Comment