Die program
is ingelei deur Brahms se Sonata no 1, Op 78, ook bekend as die Reënsonate. Hierdie grootse werk
toon deurgaans die gelyke vennootskap tussen die viool en klavier en
vereis uitstaande virtuositeit van kunstenaars. Hierin het Armstrong en
Visser-Downie meesterlik geslaag.
Kenmerkend van hierdie romantiese sonate is die musikale verwysings na en uitbeelding van
reën (pizzicato-gedeeltes), nabootsings (eggos) tussen viool en klavier en
groot wisselende dinamiese vlakke. Laasgenoemde loop dikwels uit op ‘n kalmte
wat aanleiding gee tot aangrypende besinning en nostalgie.
The program was further enhanced by more popular compositions like Kreisler's three well known love songs, Liebeslied, Liebesfreud and Schön Rosmarin. This was followed by Sinding's Adagio from Suite in Amin, Op 10, Debussy's Beau Soir and Faure's Apre un Reve.
Een van die hoogtepunte van die program was die welbekende Introduction and Rondo Capriccioso van Saint Saens wat die gehoor in vervoering gehad het. Armstrong en Visser-Downie se passievolle spel, uitstaande tegniek en die liggaamlike meelewing met die musiek, was uitsonderlik.
The appreciating audience was further treated to an excellent rendering of the haunting Estrelitta
as encore.
Ons wens die
uiters belowende en talentvolle Jeffrey Armstrong net die allerbeste toe vir ‘n
blink toekoms en hoop om hom en Tersia Visser-Downie weer in Stilbaai te
verwelkom.
No comments:
Post a Comment