|
Louise van Wyk Visser |
Wat ‘n
wonderlike manier om met ‘n pragtige keurspel van welbekende verwerkte
Kerskomposisies, ondersteun deur ligte
romatiese en klassieke musiekjuwele, die naderende Kersgety in te gaan. ‘n Verrassende en verrykende program, aangebied
deur die hoog aangeskrewe lede van A
Touch of Christmas ensamble uit
Mosselbaai, het ons jaarlikse
Galakonsert op ‘n hoogtepunt laat eindig.
|
Olive Sandilands |
Die
kombinasie en gebruik van die verskillende instrumente, bestaande uit ‘n harp, fluit, stem (sopraan)
met klavierbegeleiding, het mekaar deurentyd
gekomplimenteer en musikaal goed aangevoel.
Die program
is ingelei deur fluitspeler Louise van Wyk Visser met klavier begeleiding deur
Olive Sandlands wat die
Suite Antigue van die welbekende John Rutter
uitsonderlik goed vertolk het. In Mozart se
Concerto vir Fluit en Harp het
Louise van Wyk Visser en harpspeelster Olga Schoeman n meesterlike musikale
tweespel uitgevoer waar die tema telkemaal tussen die instrumente “ge-eggo’ is.
Veral gedurende die Koda-gedeelte is hul puik tegnieke ook tentoongestel.
|
Olga Schoeman |
Olga
Schoeman kan as ‘n wereldklas harpsspeelster beskou word. Haar uitvoerings van Deux
Preludes (Marcel Tournier) en Alphonse Hasselmans se Gitana Caprice was
van die hoogtepunte van die aand. In eersgenoemde
komposisie word die tema in verskillende klankregisters herhaal, ingekleur deur
meesterlike dinamiektoepassings, variasies, glissandos en ‘n onverwagse slot
noot. Die speelse Gitana Caprice was ‘n tentoonstelling van Olga se
meestelike speeltegniek, afgerond met puik musikale inkleding.
|
Phyllis Goldblatt |
Phyllis
Goldblatt se soet en aangename sopraanstem, veral in die hoë register, het bygedra tot die feestelike voorbereiding van
die Kersgety. Bekende Kersliedere waaronder
Mariae Wiegenlied (Max Reger), Ave Maria (Vladimir
Vavilov), What Child is This (tradisionele volksliedjie), Gesu Bambino
(Pietrio Yon), Alleluja (Mozart) en O Holy Night (Adolphe Adam)
is uitsonderlik goed voorgedra, ondersteun deur baie goeie musikale verwerkings
vir die instrumente wat die stem die nodige ondersteuning gebied het.
Olive
Sandlands se besondere sensitiewe, simpatieke en musikale klavierbegeleiding verdien lof. Haar
aanvoeling om ‘n “veilige ruimte” vir die harp, fluit en stem se voordragte te
skep, was merkwaardig.
Aan die einde van ‘n baie aangename aand, is die
entoesiastiese en waarderende gehoor
beloon met die welbekende Barcarolle (Offenbach) as encore.
Daar word met groot verwagting uitgesien na
verdere optredes deur hierdie besondere musici uit ons eie Tuinroete-omgewing.
No comments:
Post a Comment