Die program was klassiek gesproke goed gevarieerd, vanaf die tradisionele
Mozart (gevolg met sy "vyand" Cambini), tot by die Polka uit die Golden
Age-ballet van Shostakovich.
Die agtergrondkommentaar van Becky Steltzner op elke stuk was baie
insiggewend. Charles Lefebvre se Suite, opus 57, is spesifiek vir kwintet met
bg. instrumentasie geskryf en het netjies ingepas om so die gehoor aan 'n kwintet
voor te stel. Die eerste Canon-beweging stel naamlik elke instrument aan die
hoorder bekend, waarop die volgende bewegings verder uitbrei en afsluit. Die
komponis Lefebvre se musiek weerspieël dikwels sy vader se skilderwerk, wat
hierdie stuk inderdaad 'n helder kleurryke waterverfskildery maak!
Na pouse het 'n kwintet van Anton Reicha (tydgenoot van Beethoven) aan die
beurt gekom, 'n Pragtige toeganklike werk. Ook die Aubade van Barthe was
aangrypend. Twee kwartette is gespeel, ondermeer Herbert Kelin se Variasies op
Sarie Marais. Die Novelette van Poulenc, deur Emerson tot kwintet verwerk en
byna onbekend as die oorspronklike klavierstuk, het daarop gevolg. Genoemde
verrassende Polka van Shostakovich het tong-in-die-kies en spottend met die
Westerse kultuur, die program netjies afgerond.
Afsluitend: 'n Gebalanseerde, insiggewende en toeganklike program met 'n
helder tema; baie professioneel aangebied en uitgevoer en met groot aplous
waardeer deur 'n entoesiastiese gehoor. Ons hoop hulle kom volgende jaar
weer!
No comments:
Post a Comment